Grupa: Dublin
Typ: Grupa Otwarta (każdy może dołączyć)
Utworzona przez: grupy (3.00)
Data założenia:
2008-05-11 01:32:17
Członków: 50 / Dołącz do tej grupy

Dublin i wszystko co z nim związane


Forum: Dublin / Dyskusje na temat Dublina...
 
roksana81 (4.21)
kobieta, lat 38,
Dublin , Irlandia

Temat:  szukam pokoju....
Cześć szukam pokoju w Dublinie, które dzielnice polecacie?
a i jeszcze podajcie mi jak myślicie jaka cena za pokój nie powinna mnie przerazić
czy jeśli zamieszkam po za centrum będę mieć duże problemy z dojazdem jeśli znajdę prace w innej dzielnicy (nie posiadam własnego transportu )
Dodano: 28.03.2008 0:30, 141 miesięcy temu
Odpowiedzi: 19   Odsłon: 4463
 
konto_usuniete (2.50)
mężczyzna, lat 38,
Brak, Polska
Temat:  szukam pokoju....
Osobiscie polecalbym te poludniowe...tak przy linii Zielonego Luasa....
Ranelagh i Rathmines....spokojne dzielnice, choc w wiekszosci stare budownictwo...im dalej na poludnie, tym nowsze.
O polnocnych dzielnicach przy centrum sie nie wypowiadam, bo generalnie omijam je z daleka (lubie swiety spokoj i brak zadym przed oknami czy pubami). Cenowo jednak,jak sie mozesz domyslic, jest taniej po prostu...i stad tez mnostwo Polakow mieszka w D7 np.
Omijaj miejsca w samym centrum, gdzie jest lidl..mnostwo sie tam kreci elementow dziwnych...glownie z pl i rosji.
Cena? hmmm...jesli szukasz czegos do wspolwynajmu, to powinnas sie liczyc z wydatkiem ok 500e/pokoj...dzis nawet sprawdzalem Daft'a i byly nawet tansze...jak i drozsze. W centrum bywa roznie z pokojami..te w dobrym standardzie sie cenia....a te w gorszym....coz...nie polecam...zwlaszcza basementow w centrum...na obrzezach centrum bywaja przytulne
Dodano: 28.03.2008 0:49
 
megantrix (4.13)
kobieta, lat 37,
Drogheda, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Gdyby kiedys irlandzkie wiatry przywialy Cie do Droghedy to ja zdecydowanie polecam pokoj w mieszkaniu obok ...
Dodano: 28.03.2008 0:54
 
martaxxx (4.23)
kobieta, lat 36,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
rowniez polecam rathmines i ogolnie D6 ewentualnie D6w
ja osobiscie mam bardzo tani pokoj jak na ta okolice bo jedynie 350e i jakies tam rachunki co dwa miesiace, do szpili autobusem jade max.30 min (jak jest korek) wiec zadna tragedia
mam znajoma polke ktora poszukuje kogos do mieszkania,moge zapytac o szczegoly jak chcesz...
Dodano: 28.03.2008 0:56
 
roksana81 (4.21)
kobieta, lat 38,
Dublin , Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
za wszystkie informację dziekuje a jeśli wiecie coś konkretnego to prosze na priv
Dodano: 28.03.2008 1:01
 
marek27a (4.04)
mężczyzna, lat 38,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
zdecydowanie południe
Dodano: 28.03.2008 1:46
 
konto_usuniete (2.50)
mężczyzna, lat 38,
Brak, Polska
Temat:  szukam pokoju....
roksana, tak naprawde w kazdej dzielnicy Dublina sa lepsze i gorsze miejsca, takze po prostu jak juz bedziesz miala cos na oku to wtedy zapytaj o konkretna ulice/okolice.
Przykladowo: Ciezko stwierdzic z cala stanowczoscia, ze D24 to zla dzielnica, bo przeciez przy Square sa bardzo fajne apartamentowce, okolica jest nowoczesna, wielkie centrum handlowe obok, przystanek luasa i duzo autobusow, wiec jezeli ktos pracuje w tych okolicach/ na linii to dla niego super miejsce. Za to kawalek dalej, w Jobstown, juz nie jest za ciekawie, stare budownictwo, dresiarstwo (podobno), ciezki dojazd. To samo mozna powiedziec o D1, D2, D7,D8, D10, D12, D15 - to wiem z wlasnego doswiadczenia, ale zapewne tez kazdej innej 'dzielni'
Dodano: 28.03.2008 13:48
 
Kika (4.49)
kobieta, lat 31,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
a ja mam pokoik do wynajecia w Blanchardstown spokojna okolica lisko centrum osobiscie mieszkam tu juz troszke i jestem bardzo zadowolona wszedzie blisko wiec polecam to jest D12 tak dla orientacji
Dodano: 28.03.2008 20:57
 
konto_usuniete (2.50)
mężczyzna, lat 38,
Brak, Polska
Temat:  szukam pokoju....
Hehe, skoro tam juz 'troszke' mieszkasz, to dziwne, ze sie jeszcze nie zorientowalas, ze Blanch to D15, a nie D12...

Ten post został edytowany - 28.03.2008 22:11:30
Dodano: 28.03.2008 23:10
 
michuuu (4.52)
mężczyzna, lat 35,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Też mieszkałem kiedyś na Blanchu (racja @keyti - D15 D12 jest po drugiej stronie rzeki jak cała reszta "parzystych Dublinów") była to najgorsza okolica w jakiej mieszkałem (no może nie licząc Clondalkin) Choć muszę przyznać, że okolice shopping centre były już całkiem przyjemne. Właściwie w każdej dzielnicy są jakieś miejsca które należy omijać z daleka, czy to Tallaght, Cabra czy Ballymun
Dodano: 29.03.2008 0:03
 
Kika (4.49)
kobieta, lat 31,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
sorki za ta pomylke ryplo mi sie hihih, a to wynika z tego ze mialam inny adres z 12 w UK,jeszcze raz sorki i pozdrawiam

Ten post został edytowany - 29.03.2008 12:41:35
Dodano: 29.03.2008 13:40
 
roksana81 (4.21)
kobieta, lat 38,
Dublin , Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
ja i tak jak na razie nie orientuje sie w numeracji dzielnic
Dodano: 29.03.2008 13:54
 
czeremcha (4.21)
kobieta, lat 56,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Nieparzyste są na północ od rzeki, parzyste - na południe. Tak w wielkim skrócie

Ania
Dodano: 29.03.2008 14:34
 
Ella (3.92)
kobieta, lat 2019,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Chyba najlepiej jest mieszkac blisko miejsca pracy, aby nie tracic czasu na dojazdy. W każdej dzielnicy można znaleźc enklawy spokoju.
Dodano: 29.03.2008 14:46
 
konto_usuniete (2.50)
mężczyzna, lat 38,
Brak, Polska
Temat:  szukam pokoju....
obraz najlepiej pozwala kojarzyc...
Dodano: 29.03.2008 14:46
 
roksana81 (4.21)
kobieta, lat 38,
Dublin , Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
o dzięki za mapkę od razu lepiej się orientuje
Dodano: 29.03.2008 15:15
 
Ella (3.92)
kobieta, lat 2019,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Chłopczyku @ Barista czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną. Oczywiście wszyscy zapuścili na ciebie ignora, bo z tobą się nie da normalnie porozmawiac? A idź sobie na forum irlandzkie i daj tutaj ludziom spokój, o.k.?
Coś mi się wydaje, że i tak wracasz do kraju za parę miesięcy, więc lepiej się przyzwyczajaj do tej myśli.

Ten post został edytowany - 29.03.2008 15:41:14
Dodano: 29.03.2008 16:39
 
konto_usuniete (2.50)
mężczyzna, lat 38,
Brak, Polska
Temat:  szukam pokoju....
@Barista: tak, przed metami otrzegalem....bo tacy sie tam kreca...a jako, ze to teren raczej nieoblegany przez czarnoskore gangi, to pisze co tam zastac mozna. Nie ma to nic wspolnego z tym, do czego pijesz....bo rownie dobrze moglbym ostrzegac przed kretynami twego pokroju.....gdyby byl watek o spokoju umyslu i nie wkurzaniu sie. Wtedy bylbys na pierwszym miejscu w rankingu. Niestety, nie wszyscy potrafia na ciebie szczac sikiem prostym.......a szkoda. Pozostaje tylko pogarda i stwierdzenie, ze po porstu ciebie zal......zaraz po bezdomnych psach.
Dodano: 29.03.2008 17:50
 
roksana81 (4.21)
kobieta, lat 38,
Dublin , Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
Mam pokoik wszystkim dziękuje za rady
Dodano: 29.03.2008 19:31
 
Andrzej5000 (2.50)
mężczyzna, lat 47,
Dublin, Irlandia
Temat:  szukam pokoju....
polecam polske krakówtu w tym pogańskim kraju nie mamy zadnych praw
Dodano: 6.04.2013 11:25

Dodaj Odpowiedź
 Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na tego posta.
Zaloguj się aby odpowiedzieć na posta lub zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w serwisie.